Saturday 23 March 2013

♥ Rindu Bertemu Di Seremban ♥

hye blogger . dah lame juga la tak update coz buzy dengan final exam . now cuti sem agak free sikit sebelum start keje 4time . tu yang nak update sikit . hmm . ''Rindu Bertemu Di Seremban'' mean kan cuti sem so kita balik seremban la . kat sane la ada family , rakan2 n my love . 
hmmm .....
sebenarnya ade kisah disebalik cuti sem niey tapi aku kene kuat tok tempuh ape2 dugaan 
ape-ape jadi ingat family is more important then other . hmmmm..
rakan ? 
orang yang kita sangka kawan baik itu la dalam diam dye tikam belakang kita tapi tak sume macam tu .dan ade yang kawan kita mengambil kesempatan atas kesempitan . korang taw kan pe maksud nye . tapi ade yang bila kita down and susah tu la kita kena hargai sebaik mungkin
hmmm....
now aq jadi susah nak percaya sesape pun kecuali family . now aq jaga , tolong org yang ade dengan aq time aq down dulu . 
my love ?
nothing story . just dye always ada dengan aq tak kira la aq ada problem , susah senang same-same . 21/3 ary tu genap 7 bulan aq dengan dye .cinta jarak jaoh tak jadi penghalang buat kami . banyak dugaan and cabaran yang aq dengan dye tempuh . law ade jodoh tak kemana ade la nanti . 
aq ?
hmmm........ nampak aq macam happy gud lucky je selalu kan . tapi orang laen tak tahu dalam diam-diam aq sedey , nangis and cembeng . hahaha . kelakar kan . aq pun manusia biase ade hati dan perasaan . ayat aq dalam blog niey pun tak perfect like other . tapi aq tak kisah sume tu yang penting aq jadi diri aq . time hakikat NOBODY PERFECT . hehehe . papai . 


No comments:

Post a Comment